• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ 
  • کد خبر : ۳۱۱۹
next    /  2 prev
سفر مدیركل دفتر امور شهری استانداری به شهر رویدر
بازدید آقای مهندس صادقی پور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از شهر رویدر

مهندس صادقی پور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری روز جمعه هفدهم مرداد ماه با حضور در شهر رویدر از طر ح ها و پروژه های در دست اجرای شهرداری رویدر بازدید نمود.

 
 در این بازدید که شهردار و رییس شورای اسلامی شهر رویدر نیز حضور داشتند صادقی پور ابتدا با حضور در محل مزار دو تن از شهدای گمنام در شهرک خاتم الانبیا حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از روند ساخت یادمان شهدای گمنام بازدید نمودند.

 مدیر کل دفتر امور شهری شوراها سپس از پروژهای احداث خیابان مولوی وخیابان شهرک المهدی رویدر بازدید نموده و در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت. جعفری شهردار رویدر ابراز امیدواری نمود که به رغم تنگناهای مالی شهرداری بتواند تا ایام الله دهه فجر این دو پروژه آماده بهره برداری نماید.

 صادقی پور سپس با همراهی شهردار و رییس شورای اسلامی با حضور در محل ساکنین زیر کوه از نزدیک در جریان روند جابجایی این خانوارها قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار ،اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری را کاری بزرگ و تأثیر گذار دانست که شایسته تقدیر می باشد. وی سپس با حضور در شهرک نور از محل زمین های در نظر گرفته شده برای جابجایی این خانوارها بازدید نمود.
‌وی ابراز امیدواری کرد تا همزمان با اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری رویدر دستگاه های مسؤول مانند راه و شهرسازی و آب و برق نسبت به امر تخصیص زمین و تأمین شبکه های آب وبرق این زمین ها همکاری لازم را به عمل آورند تا پروسه جابجایی خانوارهای ساکن در زیر کوه که از اهمیت بالایی برخوردار است دچار خلل و توقف نگردد.

 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سپس از پروژهای بلوار ورودی شهر ، خیابان کوی اندیشه و خیابان برق بازدید نمود و مشکلات مربوط به تملک اراضی واقع در مسیر اجرای این طرح ها که پیش روی شهرداری قرار دارد را مورد بررسی قرار داد.

 ‌صادقی پور در پایان با بازدید از ساختمان مهمانسرا ، پارک بانوان ، سالن کنفرانس و زمین چمن محله ای و با ابراز رضایت و تشکر از فعالیت های خوب و ماندگار شهرداری و شورای اسلامی شهر رویدر به سفر خود خاتمه داد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها