• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ 
  • کد خبر : ۳۱۴۹
مهندس ذاكری رئیس حفاظت منابع آب شهرستان های بندرعباس، خمیر و قشم به همراه رئیسی كارشناس مربوطه روز سه شنبه بیست و پنجم آذر ماه در شهر رویدر حضور پیدا كردند
در ابتدای این بازدید مهندس ذاکری با حضور در دفتر شهردار رویدر با شهردار، بخشدار و رییس شورای اسلامی شهر جلسه ای تشکیل و موارد و مشکلات مربوط به اجرای پروژه بلوار ساحلی را مورد بحث و بررسی قرار دادند

 

🔶در این جلسه جعفری شهردار رویدر ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و تشکر از حضور آنان خواستار تسریع در تعیین تکلیف و رفع موانع و معارضات موجود در مسیر اجرای پروژه بلوار ساحلی گردید.

🔶مهندس ذاکری با تقدیر از پیگیری ها و اقدامات خوب صورت گرفته قول دادند در اسرع وقت نسبت به حل موارد مطروحه و رفع موانع اجرای طرح اقدام نمایند.

🔰در ادامه دریا بخشدار رویدر مشکلات مربوط به  روستا هایی که در مسیر خطر سیل و تهدیدهای ناشی از سیلاب قرار دارند  موضوعاتی را مطرح نمودند. در این جلسه مقرر گردید  که دهیاران هر روستا پس از  تعیین مختصات نقاط در معرض خطر سیلاب، موارد را به همراه درخواست به بخشداری رویدر ارجاع  تا اقدامات و پیگیرهای لازم توسط بخشداری صورت پذیرد.

🔶در ادامه این جلسه ذاکری  با همراهی بخشدار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر از پروژه ساماندهی  رودخانه و مسیر اجرای بلوار و خیابان ساحلی که مدنظر  شهرداری رویدر قرار دارد به صورت میدانی بازدید نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها