• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ 
  • کد خبر : ۳۱۵۱
دیدار شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رویدر با مدیركل راهداری
صبح امروز یکشنبه سی ام آذرماه نودونه عبدالحکیم جعفری شهردار رویدر به اتفاق براندیش عضو شورای اسلامی شهر رویدر با مهندس عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای دیدار و پیگیر مسائل و موارد مربوط به راه رویدر شدند.

 

 

در این دیدار موضوع بلوار ورودی و تسریع در فعالسازی و تکمیل این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

⬅️یکی از موضوعاتی که در این دیدار مورد تأکید قرار گرفت  اجرای روکش قطعه راه کرویه تا رویدر بود.
جعفری و براندیش با بیان این که اجرای این پروژه طبق اعلام قبلی راهداری به دلایلی از سوی پیمانکار معرفی شده به تأخیر افتاده و وضعیت نامطلوب جاده در این قطعه موجب نارضایتی مردم شده است خواستار روشن شدن این موضوع و اجرای زودتر روکش مسیر مذکور شدند.
▪️عابدینی در این خصوص در تماسی تلفنی با معاونت راهداری و مهندس  رازمند دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات موجود و اجرای این پروژه را صادر نمود.

🔶در این دیدارهمچنین آخرین  وضعیت  پروژه پرنیمه تا تنگه گرو و پل کرویه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد طی روزهای آتی با حضور نماینده راهداری، نماینده پیمانکار و ادارات برق و مخابرات در شهر رویدر جهت جابجایی شبکه برق و فیبر نوری که در مسیر اصلاحات و بهسازی پرنیمه تا تنگه گرو قرار دارد تصمیم گیری و اقدام شود. مدیر کل راهداری اذعان داشت با جابجایی این موانع شرایط برای پیمانکار جهت اجرای بهسازی و تعریض این مسیر فراهم خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها