• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ 
  • کد خبر : ۳۱۶۹
جلسه بررسی طرح های اشتغالزا و كارآفرینی در حوزه های مختلف
صبح امروز سه شنبه بیستم مهر ماه یکهزار و چهارصد به منظور بررسی طرح های اشتغالزا و کارآفرینی در حوزه های مختلف جلسه ای با حضور بینایی رییس اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی شهرستان خمیر، مرادی مسؤول صندوق کارآفرینی امید شهرستان ، جعفری شهردار،خورشیدی رییس و اعضای شورای اسلامی رویدر به همراه تعدادی از متقاضیان و علاقه مندان در حوزه کسب وکار در محل فرهنگسرای ایران زمین رویدر تشکیل شد.

 

✅در ابتدای جلسه جعفری شهردار رویدر به بیان هدف جلسه و لزوم  استفاده از ظرفیت تسهیلات اعطایی توسط صندوق کارآفرینی امید برای تأمین سرمایه جهت ایجاد و رونق کسب و کارهای مختلف پرداخت و از افراد حاضر در جلسه و دیگر شهروندان که به دنبال ایجاد اشتغال و درآمد هستندخواست تا از فرصت ایجاد شده و حمایت صورت گرفته توسط صندوق کارآفرینی امید و شرایط مناسب این تسهیلات استفاده نمایند.

⬅️در ادامه بینایی رییس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان با اشاره به معافیت بیمه ای  یک ساله برای کارفرمایان از آنان خواست تا از این ظرفیت برای بیمه کارگران تحت پوشش خود استفاده نمایند. وی همچنین توضیحاتی را در خصوص بیمه زنان خانه دار ارائه نمود.

🔸پس از آن مرادی مسؤول صندوق کار آفرینی امید شهرستان به بیان شرایط تسهیلات اعطایی از طرف صندوق پرداخت.  وی با اشاره به این که نرخ سود این تسهیلات چهاردرصد با باز پرداخت حداقل پنج ساله و شش ماه تنفس می باشد ،این تسهیلات را برای متقاضیان کسب و کار بسیار مناسب دانست. وی سقف این تسهیلات را در قالب صندوق خرد محلی دویست و پنجاه میلیون تومان و در قالب کارفرمایی چهارمیلیارد عنوان نمود که طرح هایی که بیش از چهارمیلیارد اعتبار نیاز دارد نیز با تأیید صندوق کشوری قابل پرداخت دانست.

🔸مرادی قول داد تا پیگیری لازم را از طریق مدیریت استان جهت اخذ مجوز تعدادی صندوق خرد محلی برای شهر رویدر به منظور ایجاد مشاغل خانگی و کوچک را به عمل آورد.

🔶پس از آن خورشیدی رییس شورای اسلامی شهر از حاضرین در جلسه و همه متقاضیان خواست تا در صورت دریافت تسهیلات آن را همان زمینه مصرف و به کار گیرند تا با کسب درآمد بتوانند نسبت به بازپرداخت اقساط اقدام نمایند و مشکلی از این بابت برایشان ایجاد نشود.

در پایان حاضرین در جلسه به بیان سوالات و معرفی طرح های خود پرداختند که مسؤولین حاضر در جلسه به تمامی سؤالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها